Семінари, майстер-класи (32)

Середа, 28 листопада 2018 06:50

«Навчання-Якість-Моніторинг»

Картинки по запросу тренінг-марафон «Навчання-Якість-Моніторинг»

22 листопада 2018р.  у Конгрес-холі Grand Holl  розпочався XII Міжнародний тренінг-марафон «Навчання-Якість-Моніторинг» для керівників освітньої галузі. У роботі конференції взяли участь керівники ЗЗСО №№ 9, 18,  20, 104, 168, 219, 233, 245, НВК «Оболонь» та практичні психологи НВК «Потенціал».

 Навчально-демонстраційну пленарну сесію відкрила  Ірина Маноха, доктор психологічних наук, професор, директор Східно-Європейського Інституту Психології (Україна-Франція). Учасники конференції мали змогу послухати  науковців з м. Гданська ( Польща), поспілкуватись з Іваном Бехом, доктором психологічних наук, професором, дійсним членом (академіком) НАПН України, зустрітись з доктором наук Польської Академії Наук, керівником Київського представництва, який  приділив увагу напрямам роботи і спільним проектам 2018 року. Пленарна панельна дискусія продовжилась на тему: «Реформування освіти: перспективи Нової Української Школи».

  Роздумами про  НУШ поділились: Т. Федунова – Голова Асоціації керівників шкіл м.Києва, О.Косенчук-  директор Ukrainian Global School та інші спікери.

  Учасники конференції  познайомились з «ROBOBUS – пересувною лабораторією робототехніки», побували на майстер-класі польських колег «ДИТИНА І ТРАВМА», стали  учасниками майстер-класу і театралізованої вистави «Школа Комедійної імпровізації» (Театр «Чорний квадрат»). На конференції велика увага була приділена питанням   здобутків, проблем та перспективі інтеграції у європейський освітній простір, управлінню якістю освіти (стандартизації та інноваційності ), моніторингу якості освіти (засобам,технології та перспективі) та іншим важливим питанням освітнього процесу та його реформуванню.  

Міжнародна  конференція продовжить свою роботу 22, 23 і 24 листопада 2018р.  в Міжнародному конгрес-центрі «Український Дім».

 Фотозвіт

Картинки по запросу нуш робота групи продовженого дня

25.10.2018 р. на базі школи І-ІІІ ступенів № 232 Оболонського району          м. Києва відбувся районний семінар-практикум для вихователів груп продовженого дня «Організація роботи ГПД в концепції НУШ».

   Директор школи  Рижова В.О. привітала учасників семінару та познайомила з роботою школи і перспективами розвитку.

   Вихователь-методист Маслун О.А. розповіла про новий порядок створення і роботи ГПД в школах в реалізації концепції НУШ і познайомила учасників семінару з нормативними документами.

   Вихователь Ілюшенкова О.В. поділилася досвідом роботи і провела презентацію «Реалізація концепції НУШ в ГПД в школі І-ІІІ ступенів № 232 Оболонського району м. Києва».

   Вихователі Павлова В.В., Дудко Т.І. презентували учасникам семінару бесіду-релаксацію з творчим завданням «Краса врятує світ».  

   Вчитель Христенко Н.А. показала фрагмент інтегрованого творчого заняття з використанням LEGO 6 цеглинок, музичних інструментів та елементами казки.

   Про використання в школі І-ІІІ ступенів № 232 Оболонсього району м. Києва інтерактивних технологій (інтерактивна підлога) для активізації пізнавальної діяльності дітей молодшого шкільного віку розповіла вчитель початкових класів Звіздовська Н.О. і провела майстер-клас.

   Учасники семінару під керівництвом вчителя Федюніної А.С. виготовляли з синельного дроту пухнастого зайця.

   А також під час семінару був показаний фрагмент спортивної години з танцювальними вправами, який провела вчитель фізичного виховання      Савицька А.С.

Фотозвіт

 

Картинки по запросу історія об'ємної вишивки 

На базі НВК «Оболонь» відбувся майстер-клас вчителів трудового навчання на тему: «Проектування та виготовлення виробів, оздоблених об'ємною вишивкою».

 Вчитель трудового навчання НВК «Оболонь» Михайлова О.О. ознайомила присутніх з історією створення об'ємної вишивки, видами та зразками  цікавих виробів.

 Педагоги ознайомились з  особливостями проектування виробів, технологією їх створення, особливостями реалізації власного творчого  проекту, виготовили фрагменти виробів та спільно відпрацювали технологічні прийоми та технологічну послідовність виконання об'ємної вишивки гладдю.

 Під час підведення  підсумків майстер-класу вчителі трудового навчання позитивно оцінили: оригінальність проведення заходу, ступінь деталізації оснащення, раціональність використаного часу, відповідність методів меті, змісту, формі та засобам навчання та культуру спілкування майстра. Присутні педагоги обговорили питання подальшого застосування об'ємної вишивки на уроках технології у 9-10класах.

Перший майстер клас,  у цьому році, відбувся! Попереду багато цікавого, адже в цьому році вчителі трудового навчання  працюватимуть за оновленими та новими програмами з трудового навчання та технологій.

ФОТОЗВІТ 

 Т. Рибачек

методист НМЦ

 

Картинки по запросу навчання в інтернеті

5.11.2018 р у НВК №157 відбулась коучинг-сесія на  тему: "Компетентнісний підхід до викладання української мови та літератури", яка мала на меті    ознайомлення з досвідом роботи учасників коучинг-сесії та набуття практичних умінь з реалізації компетентнісного підходу на уроках української мови та літератури.

         Карась І. В., заступник директора з навчально- виховної роботи, звернулась зі вступним словом до присутніх та ознайомила з системою компетентностей та шляхами їх реалізації. Учитель української мови та літератури Струк О.Ф. порушила питання реалізації інформаційної компетентності через створення квестів для опрацювання біографій письменників на уроках української літератури. Вона на прикладі квесту "Тарас Шевченко" розповіла, як працювати з "хмарними" технологіями, зокрема в програмі one note, як створювати квест та добирати нестандартні завдання для творчої реалізації дитячого потенціалу.

Давидюк С.В, учитель української мови та літератури, поділилась системою варіативних домашніх завдань, які урізноманітнюють форми підготовки до занять, сприяють не лише відтворенню матеріалу, а й творчій його інтерпретації.

Зесенко Г.Ф., учитель української мови та літератури, торкнулась компетентності самоосвіти учнів, зокрема проблеми дистанційного навчання. Вона продемонструвала, як можна організувати дистанційне навчання для учнів різних вікових категорій, ознайомила з методикою підготовки таких занять та їх структурою.

Бурнашова О.А. поділилась досвідом урізноманітнення уроків літератури шляхом "оживлення" героїв та інсценування творів, а Піскаленко С.В., учитель української мови запропонувала до уваги присутніх систему роботи з розвитку читацьких компетентностей.

        Гості отримали інструкції, пам`ятки та  методичні матеріали, які допоможуть впроваджувати інноваційні технології у роботу   педагогів. Присутні високо оцінили  організацію та проведення заходу та систему роботи вчителів української мови та літератури НВК №157. 

 (фотозвіт та матеріали семінару)

посилання на квест  https://obolon365-my.sharepoint.com/:o:/g/personal/o_pastoven_obolon365_net/EskWv7FrrbRGni03MkR4oW8BjLJsr8f6H8-fCOSk_8BT5w

  

03 жовтня в школі №225 відбувся методичний кластер для учителів-словесників Оболонського району.

Про реалізацію компетентнісно орієнтованого навчання на уроках словесності у фокусі НУШ  розповіла учитель української мови та літератури, учитель-методист Скрипник Л.М. Вона поділилася досвідом щодо компетентнісного підходу у вивченні мови та літератури, вибору компетентнісно орієнтованих завдань, назвала основні  базові принципи освіти ХХІ століття  та складові компетентності для здобувачів освіти: знання – швидкозмінювану, динамічну інформацію, яку треба перевести у власний досвід;   уміння використовувати це знання у конкретній ситуації; адекватне оцінювання - себе, світу, свого місця в світі,відзначивши, що результат компетентнісної освіти є  виявом індивідуальності учня. Компетентність – цеінтегрований результат освіти : мобільність знань, гнучкість методу, критичність мислення.

А сьогоднішні діти - це діти «мережевого» розуму, тому  учитель теж має бути компетентним, щоб розвивати компетентність учнів, адже завдання,  поставлені НУШ, вимагають не лише оволодіння новими методиками, формами, методами, а й переоцінки ціннісних орієнтацій, зміни пріоритетів.

Джупина Т.І., учитель української мови та літератури поділилася своїми надбаннями компетентнісно орієнтованих завдань з української літератури.

Сьогодні, у сучасному інформаційно насиченому та мінливому світі, учитель має готувати дітей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ ще не існує, для вирішення проблем, про існування яких  ми ЩЕ не знаємо.

  

Понеділок, 07 травня 2018 04:56

Семінар для вчителів ГПД

 

20 квітня в школі І-ІІІ ступенів № 231 відбувся науково-практичний семінар.

Тема: « Сенсорно – естетичне виховання на групі продовженого дня.»

   Участь в семінарі взяли вихователі ГПД  шкіл Оболонського району  м.Києва, учні, вчителі та вихователі школи І-ІІІ ступенів  № 231.

Тема семінару досить актуальна в умовах сучасної школи. Система сенсорно-естетичного виховання не ізольована від інших складових частин навчального процесу. Вона органічно пов’язана з ними оскільки всебічний і гармонійний розвиток дитини являється провідною   ідеєю педагогіки

 

 

 

17 квітня 2018 року в СШ № 252 ім. Василя Симоненка відбувся районний семінар-тренінг для вчителів іноземної (англійської та німецької) мови «Сучасні освітні стратегії» за участю Світлани Губарєвої, кандидата філологічних наук, бренд-менеджера напряму «Іноземна література» видавництва «Ранок».

28 лютого 2018 року школа І-ІІІ ст. № 226 приймала вчителів зарубіжної літератури та шкільних бібліотекарів. Для цієї категорії працівників був підготовлений та проведений районний семінар-практикум  з теми: «Співпраця шкільного бібліотекаря та вчителя зарубіжної літератури  у формуванні інтересу учнів до читання» з метою познайомити учасників семінару з досвідом спільної роботи вчителя зарубіжної літератури і шкільного бібліотекаря у проведенні заходів різних напрямків, спрямованих на формування стійкого інтересу школярів до літератури, прилучення до читання, розвиток навичок зв’язного мовлення, виразного читання та творчих здібностей учнів.

 

21 лютого 2018 р. в СШ № 16 відбувся районний семінар-практикум для вчителів німецької мови на тему: «Проактивна навчальна позиція учнів як необхідний елемент в процесі вивчення німецької мови як другої іноземної».

«Особливості активізації творчого потенціалу учнів під час навчання іноземних мов. Підготовка до ЗНО з англійської мови»

"Цей загадковий Південний материк …" 

Першого лютого у школі № 170 відбулось засідання круглого стола для вчителів географії із співробітниками Національного антарктичного наукового центру, які дуже цікаво поділилися своїм досвідом з вчителями природничого циклу та розповіли про життя і  роботу на науковій  станції "Академік Вернадський" Гідробіолог Олександр Савицький розповів про Антарктиду, її минуле та майбутнє, а дослідник-метеоролог Олександр Полудень про наукову станцію "Академік Вернадський". Вчителі обмінялись думками, задали питання, на які отримали відповіді.

Вівторок, 12 грудня 2017 16:36

Майстер-клас для вчителів біології

 Біологія (Шаламов, Носов, Литовченко, Каліберда) 9 клас

 

12 грудня 2017 року в СШ № 194 "Перспектива" відбувся навчально-методичний семінар для учителів біології за темою "Формування критичного мислення як важливої складової навчальної діяльності на уроках біології".

 

 

 

  

У наші дні не лише проявляється велика зацікавленість до питань стійкої екологічної освіти, а й спостерігається можливість і необхідність доповнення ідей стійкого розвитку до практики екологічної освіти. Екологічна освіта повинна  «виробляти» у людей такі моделі поведінки, норми і принципи дій в соціо-природному середовищі, які породжують і відтворюють екологічний розвиток. Усвідомлюючи, що в сьогоднішніх умовах постає проблема більш раціонального використання природних ресурсів та збереження довкілля для нашої держави напрошується висновок, що стратегічним завданням професійної підготовки спеціаліста будь-якого профілю перш за все повинно бути формування екологічної культури.

   

11 жовтня 2017 року в cпеціалізованій школі № 239  відбувся семінар для вчителів німецької мови на тему: «Нова навчальна програма з німецької мови та (нові) підручники для школи видавництва Hueber».

 

  

12 жовтня 2017 року відбувся перший у новому навчальному році семінар-практикум для вчителів англійської мови в СШ № 16 на тему: «Використання аудіо- та відеоматеріалів на уроках англійської мови».

 

30 березня 2017 року в школі І-ІІІ ступенів № 285 відбувся семінар-практикум для вчителів зарубіжної літератури на тему: «Застосування інноваційних методів навчання на уроках зарубіжної літератури».

Понеділок, 20 березня 2017 05:46

Майстер-клас в СПШ № 244

15 березня 2017 року в спеціалізованій початковій школі № 244 відбувся майстер-клас на тему: «Організація міжнародної діяльності в початковій школі».

     Вчителі англійської мови: Яблонська Алла Олександрівна – голова шкільного МО, Яблонська Ольга Євгенівна і Топчій Лариса Миколаївна поділились досвідом участі в міжнародній програмі eTwinning.

     Яблонська А.О. розповіла про напрямки роботи в даній програмі, її мету і можливості для вчителів та учнів. Зокрема, для вчителів проходять різноманітні освітньо-методичні заходи, а саме: міжнародні семінари і конференції, вебінари, практичні сесії, on-line курси, зустрічі з учителями та амбасадорами (керівниками даної програми в конкретному регіоні) тощо. Для учнів – це участь у багатьох міжнародних проектах, on-line зустрічі і спілкування з однолітками з різних країн світу.

       

Про роботу з учнями над окремими проектами розповіла Топчій Л.М. Пізнавальним і цікавим для них виявився проект «Let’s visit our monuments together!» («Давайте відвідаємо наші історичні пам’ятки разом!»), під час роботи над яким учні побували в багатьох місцях Києва, поглибили знання про місто і  його історію та зуміли представити свої враження у проекті. Також учитель поділилась досвідом з присутніми, як стати учасником програми e-Twinning.

     Сучасні технології навчання – невід’ємна частина сьогоднішнього навчального процесу. Практичне  їх застосування відобразила вчитель англійської мови Яблонська О.Є., показавши на конкретних прикладах, як використовувати той чи інший засіб під час навчання англійської мови та в позакласній і позаурочній діяльності, до прикладу: Prezi (створення презентацій), Padlet (on-line дошка), Voki (за допомогою цієї програми учні школи створили ляльку, яка давала завдання), Animoto (створення відео), сайт Flipgorilla (за допомогою цього сайту учні створили власну інтерактивну книжечку «Twinna Smily’s fairy tale», яка стала популярною серед країн – учасників e-Twinning).

     За час участі в програмі e-Twinning навчальний заклад отримав українські та міжнародні нагороди і був визнаний найкращим в номінаціях: «National Quality Label» («Національний Знак Якості»), «European Quality Label» («Європейський Знак Якості»), «За найкращий проект 2016 року» та «Кращий проект місяця» 2017 р.

     У кінці зустрічі вчителі – учасники майстер-класу отримали mini-books (маленькі книжечки) для практичного використання на уроках англійської мови.  

    

Н.Бондар

Методист НМЦ