Семінари, майстер-класи (25)

Картинки по запросу шкільний бібліотекар

Шкільні бібліотекарі на екологічних стежках Пущі 

17 квітня 2019 року середня школа №104 гостинно відкрила свої двері для шкільних бібліотекарів району, де пройшов семінар-практикум «Роль шкільної бібліотеки в системі екологічного виховання школярів»

З вітальним словом до шкільних бібліотекарів звернулась заступник директора школи Федорченко Алла Миколаївна.

Зав.бібліотекою Файзуліна Ніна Іванівна поділилась досвідом роботи бібліотеки з екологічного виховання учнів та провела екскурсію по школі.

До уваги бібліотекарів була представлені усний журнал та флеш-моп «У злагоді з природою – у злагоді з иобою»

Педагог-організатор школи Мар’янела Бахарова виступила з доповіддю «катастрофи планети Земля».

Методист НМЦ Биховченко С.П. ознайомила бібліотекарів з особливостями роботи у травні-червні. Зав.бібліотекою ЗЗСО № 225 Саприкіна Н.Г. поділилась досвідом в оформленні Громадського проекту шкільної бібліотеки.

Шкільні бібліотекарі району пройшли «Екологічною стежкою» Пущі Водиці, помилувались весняним пейзажем, вдихнули запах весняного лісу.

Ми всі дуже вдячні адманастрації школи та зав.бібліотекою Файзуліній Ніні Іванівні за організацію цікавого семінару.

фотозвіт

Середа, 19 грудня 2018 12:02

Майстер-клас для вчителів хімії

Картинки по запросу майстер-клас вчителя хімії

1 листопада та 12 грудня спеціалізована школа № 194 «Перспектива» гостинно зустрічала вчителів хімії району та міста .  Вчитель хімії вищої категорії, «вчитель-методист» Литвин Ірина Іванівна проводила  майстер-клас за темою  «Використання інноваційних технологій на уроках хімії».

Ірина Іванівна ознайомила вчителів із інноваційними технологіями навчання у педагогічній лабораторії вчителя як ефективним способом підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

 

 

Картинки по запросу Реалізація сучасних педагогічних технологій

13.12.2018 в ЗЗСО № 29 відбувся семінар-практикум Реалізація сучасних педагогічних технологій в контексті положень «Нової української школи»

      Присутнім запропонували долучитися до написання есе…

Яким має бути жарт?

     Досить часто ми в компанії ровесників, друзів, знайомих жартуємо, щоб підняти всім настрій, часом щоб розрядити напругу, яка буває при зустрічі людей, які малознайомі між собою. Ми розповідаємо анекдоти, згадуємо якусь кумедну історію, свідком якої були самі чи чули про неї від  інших.  А інколи починаємо жартувати, обравши предметом сміху когось із присутніх. І ось тепер найцікавіше. Кого ми вибираємо на роль жертви, хто стає об’єктом нашого жарту?

         А коли на наші жарти хтось починає ображатися, ми вказуємо на брак у того почуття гумору. І не звинувачуємо себе у відсутності почуття толерантності,  вихованості, порядності.

        Коли ми сміємося над самим собою, це ознака нашої сили і душевного здоров’я. Психологи зазначають, що сміх корисний для людини, бо він знімає нервову напругу. Тому треба сміятись так, щоб дарувати радість і позитивні емоції, а для цього перш за все треба любити тих, хто поруч з тобою.

       Вирішивши пожартувати , пам’ятай, що сміх – це слово, яке може не тільки розвеселити, підняти настрій, але й поранити. Недарма говорить народ: «Слово не горобець, вилетить – не впіймаєш». Слово може бути і стрілою з отруєним наконечником. Тому не поспішай стріляти.

       Більш детальну інформацію можна знайти  на сайті НМЦ.

Матеріали семінару

Фотозвіт

 

 ÐŸÐ¾Ñ…ожее изображение     

18 грудня 2018 року на базі школи № 9 пройшов районний семінар-прктикум (методичний тренінг) для вчителів природничого циклу на тему «Інноваційний підхід до розвитку креативних здібностей учнів».

      У роботі семінару взяли участь 27 вчителів Оболонського району. Відкрила семінар методист НМЦ УО  Антонова О.Н., мета семінару була пов’язана з усвідомленням вчителями необхідності суттєвих змін у сучасній освіті, які пов’язані з прискоренням розвитку людства.

     Директор школи Кучук С.Ю. презентувала освітню платформу навчального закладу, розповіла про експериментальну діяльність педагогічного колективу.

     Вчитель біології  Лавринчук В.Г. у своїй презентації «Інтегроване навчання як освітній пазл» сфокусувала увагу на Новій Українській Школі і інтегрованому навчанні.

     Цікаву практичну частину підготували вчителі природничої кафедри (Талько М.А., Демиденко Г.С., Короленко Г.І.,Кобилинська Г.П), а саме урок-квест – «Natural guest», де дві команди на які поділилися учасники методичного тренінгу, пройшли всі станції і відповідали на поставлені запитання.

      Заступник директора з навчально-виховної роботи Кондратенко Н.Г. познайомила учасників семінару  з «Лайфхаками природничих тижнів» у школі.

     Підводячи підсумки семінару вчителями природничого циклу району була створена «Карта вражень», де присутні поділилися своїми думками відносно проведеного семінару.

Презентація освітньої платформи навчального закладу

Презентація "Інтегроване навчання як освітній пазл"

Презентація "Лайфхаки природничих тижнів"

Фотозвіт

Середа, 28 листопада 2018 06:50

«Навчання-Якість-Моніторинг»

Картинки по запросу тренінг-марафон «Навчання-Якість-Моніторинг»

22 листопада 2018р.  у Конгрес-холі Grand Holl  розпочався XII Міжнародний тренінг-марафон «Навчання-Якість-Моніторинг» для керівників освітньої галузі. У роботі конференції взяли участь керівники ЗЗСО №№ 9, 18,  20, 104, 168, 219, 233, 245, НВК «Оболонь» та практичні психологи НВК «Потенціал».

 Навчально-демонстраційну пленарну сесію відкрила  Ірина Маноха, доктор психологічних наук, професор, директор Східно-Європейського Інституту Психології (Україна-Франція). Учасники конференції мали змогу послухати  науковців з м. Гданська ( Польща), поспілкуватись з Іваном Бехом, доктором психологічних наук, професором, дійсним членом (академіком) НАПН України, зустрітись з доктором наук Польської Академії Наук, керівником Київського представництва, який  приділив увагу напрямам роботи і спільним проектам 2018 року. Пленарна панельна дискусія продовжилась на тему: «Реформування освіти: перспективи Нової Української Школи».

  Роздумами про  НУШ поділились: Т. Федунова – Голова Асоціації керівників шкіл м.Києва, О.Косенчук-  директор Ukrainian Global School та інші спікери.

  Учасники конференції  познайомились з «ROBOBUS – пересувною лабораторією робототехніки», побували на майстер-класі польських колег «ДИТИНА І ТРАВМА», стали  учасниками майстер-класу і театралізованої вистави «Школа Комедійної імпровізації» (Театр «Чорний квадрат»). На конференції велика увага була приділена питанням   здобутків, проблем та перспективі інтеграції у європейський освітній простір, управлінню якістю освіти (стандартизації та інноваційності ), моніторингу якості освіти (засобам,технології та перспективі) та іншим важливим питанням освітнього процесу та його реформуванню.  

Міжнародна  конференція продовжить свою роботу 22, 23 і 24 листопада 2018р.  в Міжнародному конгрес-центрі «Український Дім».

 Фотозвіт

Картинки по запросу нуш робота групи продовженого дня

25.10.2018 р. на базі школи І-ІІІ ступенів № 232 Оболонського району          м. Києва відбувся районний семінар-практикум для вихователів груп продовженого дня «Організація роботи ГПД в концепції НУШ».

   Директор школи  Рижова В.О. привітала учасників семінару та познайомила з роботою школи і перспективами розвитку.

   Вихователь-методист Маслун О.А. розповіла про новий порядок створення і роботи ГПД в школах в реалізації концепції НУШ і познайомила учасників семінару з нормативними документами.

   Вихователь Ілюшенкова О.В. поділилася досвідом роботи і провела презентацію «Реалізація концепції НУШ в ГПД в школі І-ІІІ ступенів № 232 Оболонського району м. Києва».

   Вихователі Павлова В.В., Дудко Т.І. презентували учасникам семінару бесіду-релаксацію з творчим завданням «Краса врятує світ».  

   Вчитель Христенко Н.А. показала фрагмент інтегрованого творчого заняття з використанням LEGO 6 цеглинок, музичних інструментів та елементами казки.

   Про використання в школі І-ІІІ ступенів № 232 Оболонсього району м. Києва інтерактивних технологій (інтерактивна підлога) для активізації пізнавальної діяльності дітей молодшого шкільного віку розповіла вчитель початкових класів Звіздовська Н.О. і провела майстер-клас.

   Учасники семінару під керівництвом вчителя Федюніної А.С. виготовляли з синельного дроту пухнастого зайця.

   А також під час семінару був показаний фрагмент спортивної години з танцювальними вправами, який провела вчитель фізичного виховання      Савицька А.С.

Фотозвіт

 

Картинки по запросу історія об'ємної вишивки 

На базі НВК «Оболонь» відбувся майстер-клас вчителів трудового навчання на тему: «Проектування та виготовлення виробів, оздоблених об'ємною вишивкою».

 Вчитель трудового навчання НВК «Оболонь» Михайлова О.О. ознайомила присутніх з історією створення об'ємної вишивки, видами та зразками  цікавих виробів.

 Педагоги ознайомились з  особливостями проектування виробів, технологією їх створення, особливостями реалізації власного творчого  проекту, виготовили фрагменти виробів та спільно відпрацювали технологічні прийоми та технологічну послідовність виконання об'ємної вишивки гладдю.

 Під час підведення  підсумків майстер-класу вчителі трудового навчання позитивно оцінили: оригінальність проведення заходу, ступінь деталізації оснащення, раціональність використаного часу, відповідність методів меті, змісту, формі та засобам навчання та культуру спілкування майстра. Присутні педагоги обговорили питання подальшого застосування об'ємної вишивки на уроках технології у 9-10класах.

Перший майстер клас,  у цьому році, відбувся! Попереду багато цікавого, адже в цьому році вчителі трудового навчання  працюватимуть за оновленими та новими програмами з трудового навчання та технологій.

ФОТОЗВІТ 

 Т. Рибачек

методист НМЦ

 

Картинки по запросу навчання в інтернеті

5.11.2018 р у НВК №157 відбулась коучинг-сесія на  тему: "Компетентнісний підхід до викладання української мови та літератури", яка мала на меті    ознайомлення з досвідом роботи учасників коучинг-сесії та набуття практичних умінь з реалізації компетентнісного підходу на уроках української мови та літератури.

         Карась І. В., заступник директора з навчально- виховної роботи, звернулась зі вступним словом до присутніх та ознайомила з системою компетентностей та шляхами їх реалізації. Учитель української мови та літератури Струк О.Ф. порушила питання реалізації інформаційної компетентності через створення квестів для опрацювання біографій письменників на уроках української літератури. Вона на прикладі квесту "Тарас Шевченко" розповіла, як працювати з "хмарними" технологіями, зокрема в програмі one note, як створювати квест та добирати нестандартні завдання для творчої реалізації дитячого потенціалу.

Давидюк С.В, учитель української мови та літератури, поділилась системою варіативних домашніх завдань, які урізноманітнюють форми підготовки до занять, сприяють не лише відтворенню матеріалу, а й творчій його інтерпретації.

Зесенко Г.Ф., учитель української мови та літератури, торкнулась компетентності самоосвіти учнів, зокрема проблеми дистанційного навчання. Вона продемонструвала, як можна організувати дистанційне навчання для учнів різних вікових категорій, ознайомила з методикою підготовки таких занять та їх структурою.

Бурнашова О.А. поділилась досвідом урізноманітнення уроків літератури шляхом "оживлення" героїв та інсценування творів, а Піскаленко С.В., учитель української мови запропонувала до уваги присутніх систему роботи з розвитку читацьких компетентностей.

        Гості отримали інструкції, пам`ятки та  методичні матеріали, які допоможуть впроваджувати інноваційні технології у роботу   педагогів. Присутні високо оцінили  організацію та проведення заходу та систему роботи вчителів української мови та літератури НВК №157. 

 (фотозвіт та матеріали семінару)

посилання на квест  https://obolon365-my.sharepoint.com/:o:/g/personal/o_pastoven_obolon365_net/EskWv7FrrbRGni03MkR4oW8BjLJsr8f6H8-fCOSk_8BT5w

  

03 жовтня в школі №225 відбувся методичний кластер для учителів-словесників Оболонського району.

Про реалізацію компетентнісно орієнтованого навчання на уроках словесності у фокусі НУШ  розповіла учитель української мови та літератури, учитель-методист Скрипник Л.М. Вона поділилася досвідом щодо компетентнісного підходу у вивченні мови та літератури, вибору компетентнісно орієнтованих завдань, назвала основні  базові принципи освіти ХХІ століття  та складові компетентності для здобувачів освіти: знання – швидкозмінювану, динамічну інформацію, яку треба перевести у власний досвід;   уміння використовувати це знання у конкретній ситуації; адекватне оцінювання - себе, світу, свого місця в світі,відзначивши, що результат компетентнісної освіти є  виявом індивідуальності учня. Компетентність – цеінтегрований результат освіти : мобільність знань, гнучкість методу, критичність мислення.

А сьогоднішні діти - це діти «мережевого» розуму, тому  учитель теж має бути компетентним, щоб розвивати компетентність учнів, адже завдання,  поставлені НУШ, вимагають не лише оволодіння новими методиками, формами, методами, а й переоцінки ціннісних орієнтацій, зміни пріоритетів.

Джупина Т.І., учитель української мови та літератури поділилася своїми надбаннями компетентнісно орієнтованих завдань з української літератури.

Сьогодні, у сучасному інформаційно насиченому та мінливому світі, учитель має готувати дітей до робочих місць, яких ЩЕ немає, до використання інформаційних ресурсів, яких ПОКИ ще не існує, для вирішення проблем, про існування яких  ми ЩЕ не знаємо.

  

Понеділок, 07 травня 2018 04:56

Семінар для вчителів ГПД

 

20 квітня в школі І-ІІІ ступенів № 231 відбувся науково-практичний семінар.

Тема: « Сенсорно – естетичне виховання на групі продовженого дня.»

   Участь в семінарі взяли вихователі ГПД  шкіл Оболонського району  м.Києва, учні, вчителі та вихователі школи І-ІІІ ступенів  № 231.

Тема семінару досить актуальна в умовах сучасної школи. Система сенсорно-естетичного виховання не ізольована від інших складових частин навчального процесу. Вона органічно пов’язана з ними оскільки всебічний і гармонійний розвиток дитини являється провідною   ідеєю педагогіки

 

 

 

17 квітня 2018 року в СШ № 252 ім. Василя Симоненка відбувся районний семінар-тренінг для вчителів іноземної (англійської та німецької) мови «Сучасні освітні стратегії» за участю Світлани Губарєвої, кандидата філологічних наук, бренд-менеджера напряму «Іноземна література» видавництва «Ранок».

28 лютого 2018 року школа І-ІІІ ст. № 226 приймала вчителів зарубіжної літератури та шкільних бібліотекарів. Для цієї категорії працівників був підготовлений та проведений районний семінар-практикум  з теми: «Співпраця шкільного бібліотекаря та вчителя зарубіжної літератури  у формуванні інтересу учнів до читання» з метою познайомити учасників семінару з досвідом спільної роботи вчителя зарубіжної літератури і шкільного бібліотекаря у проведенні заходів різних напрямків, спрямованих на формування стійкого інтересу школярів до літератури, прилучення до читання, розвиток навичок зв’язного мовлення, виразного читання та творчих здібностей учнів.

 

21 лютого 2018 р. в СШ № 16 відбувся районний семінар-практикум для вчителів німецької мови на тему: «Проактивна навчальна позиція учнів як необхідний елемент в процесі вивчення німецької мови як другої іноземної».

«Особливості активізації творчого потенціалу учнів під час навчання іноземних мов. Підготовка до ЗНО з англійської мови»

"Цей загадковий Південний материк …" 

Першого лютого у школі № 170 відбулось засідання круглого стола для вчителів географії із співробітниками Національного антарктичного наукового центру, які дуже цікаво поділилися своїм досвідом з вчителями природничого циклу та розповіли про життя і  роботу на науковій  станції "Академік Вернадський" Гідробіолог Олександр Савицький розповів про Антарктиду, її минуле та майбутнє, а дослідник-метеоролог Олександр Полудень про наукову станцію "Академік Вернадський". Вчителі обмінялись думками, задали питання, на які отримали відповіді.

Вівторок, 12 грудня 2017 16:36

Майстер-клас для вчителів біології

 Біологія (Шаламов, Носов, Литовченко, Каліберда) 9 клас

 

12 грудня 2017 року в СШ № 194 "Перспектива" відбувся навчально-методичний семінар для учителів біології за темою "Формування критичного мислення як важливої складової навчальної діяльності на уроках біології".

 

 

 

  

У наші дні не лише проявляється велика зацікавленість до питань стійкої екологічної освіти, а й спостерігається можливість і необхідність доповнення ідей стійкого розвитку до практики екологічної освіти. Екологічна освіта повинна  «виробляти» у людей такі моделі поведінки, норми і принципи дій в соціо-природному середовищі, які породжують і відтворюють екологічний розвиток. Усвідомлюючи, що в сьогоднішніх умовах постає проблема більш раціонального використання природних ресурсів та збереження довкілля для нашої держави напрошується висновок, що стратегічним завданням професійної підготовки спеціаліста будь-якого профілю перш за все повинно бути формування екологічної культури.

   

11 жовтня 2017 року в cпеціалізованій школі № 239  відбувся семінар для вчителів німецької мови на тему: «Нова навчальна програма з німецької мови та (нові) підручники для школи видавництва Hueber».